Novinky

13/07/2017 - Když zavolá Fiat Professional, odpoví Chuck Norris

V nové reklamní kampani, která se objeví postupně v celém regionu EMEA během léta, se v roli vyslance značky Fiat Professional objeví Chuck Norris. Slavný americký herec, filmový producent a odborník na bojová umění se kromě úspěchů na plátnech kin a televizních obrazovkách těší v posledních letech mimořádné pozornosti i na internetu. Jeho kult superschopností se internetem šíří od roku 2005 doslova jako virus a činí z něj internetovou ikonu a skutečný fenomén.    

 

Mnoho digitálních a sociálních platforem, která sdílí mýtus nezničitelnosti a nadpřirozených schopností Chucka Norrise, se těší mimořádné oblibě návštěvníků. Při zadání jména herce do vyhledávače Google se objeví přes 12 milionů výsledků, v případě kanálu YouTube pak 880 000 výsledků se dvěma miliony shlédnutími. Facebookový profil herce má přibližně 6,5 milionu lajků ze 45 zemí světa. Tento fenomén, který se sympatickou ironií sděluje impozantní odhodlání, sílu a nezdolnost, tak oslovuje prakticky všechny generace.  

 

Vybudovaná image činí z Chucka Norrise ideálního vyslance hodnot značky Fiat Professional, jako jsou odhodlání, spolehlivost, dynamika, kompetentnost a blízkost k zákazníkovi. Potvrdil to i průzkum provedený v celé Evropě, jenž ukázal, že Chuck Norris je pro profesionální zákazníky značky nejvíce relevantní, je jim blízký a svým způsobem i podobný. Avšak nemusíte být Chuckem Norrisem, abyste dokázali vyniknout v oboru, kterému se věnujete. Stačí jen důvěřovat modelové řadě značky Fiat Professional, která byla navržena tak, aby svým rozsahem a komplexností uspokojila potřeby všech zákazníků.